The Barrow-Downs Discussion Forum


Visit The *EVEN NEWER* Barrow-Downs Photo Page

Go Back   The Barrow-Downs Discussion Forum > Search Forums
User Name
Password
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read


Showing results 1 to 25 of 41
Search took 0.00 seconds.
Search: Posts Made By: Merry_Pippin_Frodo_Sam
Forum: Middle-earth Mirth 12-14-2002, 05:21 PM
Replies: 136
Views: 8,167
Sting good enough.

good enough.
Forum: Middle-earth Mirth 12-14-2002, 02:32 PM
Replies: 136
Views: 8,167
Sting YO! thanks for that! *shoulder angels* i...

YO!
thanks for that!
*shoulder angels*
i couldn't put it to words!
lol

*pause*
AH!!! mind blank!

(i'll edit l8r!)
Forum: Middle-earth Mirth 12-02-2002, 06:23 PM
Replies: 58
Views: 6,605
Sting hey Manwe, i think you were supposed to start...

hey Manwe, i think you were supposed to start another one!
oh well, here's mine...

Bilbo: My dear Boffins and bolgers! Tooks and Brandybucks! Grubbs! Chubbs! Hornblowers! And Proudfoots!
Today...
Forum: Middle-earth Mirth 12-02-2002, 01:41 PM
Replies: 98
Views: 6,903
Sting Pippin- thebrainsoftheoutfit@questwars.me ...

Pippin- thebrainsoftheoutfit@questwars.me

Sauron- iwantmyring@wheresfrodo.me (middle-earth)

Merry- liftingveggitables@farmermaggots.crop

Merry- ithinkivebrokensumthin@thebottom.hill
...
Forum: Middle-earth Mirth 12-02-2002, 01:08 PM
Replies: 99
Views: 10,917
Sting oh yeah! Blink 182! you know what song i...

oh yeah! Blink 182!

you know what song i could picture Frodo singing?? to Gandalf:
I Will Survive

First I was afraid, I was petrified, just thinkin' i could never live without you by my side.....
Forum: Middle-earth Mirth 11-30-2002, 04:36 PM
Replies: 41
Views: 3,578
Sting On the second day of christmas, pippin gave to...

On the second day of christmas, pippin gave to me, two pints of ale and a stone to throw down a well...
Forum: Middle-earth Mirth 11-29-2002, 09:41 PM
Replies: 53
Views: 4,557
The Eye Ringwraith: Baaaggiinsssss? Ringwraith: can...

Ringwraith: Baaaggiinsssss?

Ringwraith: can you tell me where baggins is?

*Gandalf waves hand*

Gandalf: You do not want me to tell you where Baggins is.

Ringwraith: I do not want you to...
Forum: Middle-earth Mirth 11-29-2002, 09:37 PM
Replies: 14,166
Views: 1,029,646
Sting Frodo: not only is the ring heavy, it also causes...

Frodo: not only is the ring heavy, it also causes severe constipation! uuughhh!
Forum: Middle-earth Mirth 11-29-2002, 09:25 PM
Replies: 53
Views: 4,557
Sting episode2 at the meeting of the empirial...

episode2

at the meeting of the empirial senate:

Jar-Jar: We thinkss, preciousssss, thatss we givesss masster chancsselor emergencsssyyy powwerssss, yessss precioussss!

Senator Palpatine:...
Forum: Middle-earth Mirth 11-28-2002, 09:04 PM
Replies: 67
Views: 4,443
Sting ok, sorry, my brain is fried... but!!! we can't...

ok, sorry, my brain is fried... but!!! we can't let this thread die before Christmas!!!!
i need to annoy all my friends with them!!!!
smilies/wink.gif
Forum: Middle-earth Mirth 10-31-2002, 08:33 PM
Replies: 14,166
Views: 1,029,646
Sting ok this one is for the hobbits falling one: Emp's...

ok this one is for the hobbits falling one: Emp's newe groove:

"oo!-ahh-back-double-drooler-ahh-ouch!
Forum: Middle-earth Mirth 10-31-2002, 07:46 PM
Replies: 21
Views: 2,606
Sting ooooooooo LOL! I know the exact scene your...

ooooooooo LOL!
I know the exact scene your talking about!! "of course you know this means war!" smilies/wink.gif

Frodo answers the door:

(in sophisticated voice)
Ringwraith: The name is...
Forum: Middle-earth Mirth 10-12-2002, 11:59 AM
Replies: 29
Views: 6,762
Sting i have a VERY bad habit or saying NASSSSSTY...

i have a VERY bad habit or saying

NASSSSSTY BAGGINSSSSS!!!!!!
he stole our preciousss and we wantss it!!!

and what have i got in my pocketses?

mmmmmyyyy precioussssssss
Forum: Middle-earth Mirth 10-11-2002, 05:21 PM
Replies: 53
Views: 4,557
Sting yo yo! pplz! 'sup 'sup? y'all ready fo' this? ...

yo yo! pplz! 'sup 'sup? y'all ready fo' this?

*Star Wars theme song plays*

a long, long, time ago in the lands of middle earth...........

RING QUEST

A Circle of rings have...
Forum: Quiz Room 10-06-2002, 03:15 PM
Replies: 1,298
Views: 55,580
Sting all 4 frodo &co. who did arwen really...

all 4 frodo &co.

who did arwen really love?
Forum: Middle-earth Mirth 10-06-2002, 03:03 PM
Replies: 21
Views: 2,606
Sting OH SH** DAFFY DUCK DAFFY DUCK DAFFY DUCK DAFFY...

OH SH** DAFFY DUCK DAFFY DUCK DAFFY DUCK DAFFY DUCK!!!!! aaaaaahhhhhhhh! sorry
Forum: Middle-earth Mirth 10-06-2002, 03:02 PM
Replies: 21
Views: 2,606
Sting Donald Duck as Saruman, gollum, Sauron, whomever:...

Donald Duck as Saruman, gollum, Sauron, whomever: IT'S MINE! MINE! MINE! y'hear?! ALL MINE!
Forum: Middle-earth Mirth 10-06-2002, 02:58 PM
Replies: 27
Views: 1,869
Sting heck! i'll run for head of the top secret...

heck!

i'll run for head of the top secret service: T.R.O.U.B.L.E
Forum: Middle-earth Mirth 10-06-2002, 01:55 PM
Replies: 21
Views: 2,606
Sting Nazgul: 'lookin' for a baggins have you seen 'im?...

Nazgul: 'lookin' for a baggins have you seen 'im?

Frodo: hmmmmm..... does he have long curly hair?like this?*displays hair*


nazgul: YES!

frodo: and does he have big furry feet?like these?...
Forum: Middle-earth Mirth 10-06-2002, 11:40 AM
Replies: 136
Views: 8,167
Sting ok! this is probly already here... sorry! ...

ok! this is probly already here... sorry!

Galadriel: Will you look into my birdbath?

Frodo: What will I see?

Galadriel: Oh! well, i dunno! Various sorts of feathers, not to menchin bird...
Forum: Middle-earth Mirth 10-06-2002, 10:50 AM
Replies: 136
Views: 8,167
Sting OMG!!! dominoe effect! LOVE IT!!!! THAt is...

OMG!!!
dominoe effect! LOVE IT!!!!
THAt is hilarious!!!!
Forum: Middle-earth Mirth 10-04-2002, 09:31 AM
Replies: 29
Views: 4,288
Sting i'm dressing up as a hobbit.... Me and my...

i'm dressing up as a hobbit....

Me and my friends are going to demand mushrooms, but will settle for the candy corn.
Forum: Middle-earth Mirth 10-03-2002, 01:44 PM
Replies: 136
Views: 8,167
Sting OH! and one more thing (this is from Shrek) ...

OH! and one more thing (this is from Shrek)

Boromir: And what a LOVELY cave this is! It's amazing what you dwarves can do with such a MODEST budjet! I LIKE THAT PILLAR! That is a NICE Pillar!!!
...
Forum: Middle-earth Mirth 10-03-2002, 01:31 PM
Replies: 136
Views: 8,167
Sting ok dudes i'm not gonna go through the whole...

ok dudes i'm not gonna go through the whole litany, but, picture: The Emperor's new groove:
Legolas:*after fall of snow and Caharadras(?)* WAHOOO! ooooo i'ma crumbly canyon wall and i'm taking you...
Forum: Middle-earth Mirth 10-03-2002, 12:57 PM
Replies: 36
Views: 2,894
Sting DUDE! i'm SOOOOO obsessed with the lord of...

DUDE!

i'm SOOOOO obsessed with the lord of the rings that ANYTHING that triggers my mind ANYWHERE near lotr i start quoting!

i started calling a friend of mine "NASSSSSSTY...
Showing results 1 to 25 of 41

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 01:37 AM.



Powered by vBulletin® Version 3.8.9 Beta 4
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.